Portfolio Bureau Tekstwaarde

Ik laat je graag zien wat ik doe

logo 300x54 - Portfolio 2020

Artikelen Maritiem Media

Maritiem Media is uitgever van de Maritiem Courant, hét vakblad voor de scheepvaart, haven en maritieme sector. Verder publiceert Maritiem Media ook speciale uitgaven,  zoals Maritiem MGZN, Carrière MGZN en Haven & Offshore MGZN. Voor verschillende uitgaven schrijf ik artikelen over maritieme bedrijven. De rode draad bij deze artikelen? Dat de mensen die ik interview trots zijn op hun bedrijf en vooral ook op de hele maritieme sector in Nederland. En terecht.

Communicatieadvies Lankhorst Australië

Lankhorst is producent van hoogwaardige synthetische lijnen en staalkabels voor toepassingen in de maritieme markt en in de offshore. Het bedrijf is wereldwijd georiënteerd en heeft vestigingen op verschillende continenten. Lankhorst Euronete Australië vroeg Bureau Tekstwaarde mee te denken over hun externe communicatie. Behalve een adviesrapport schreef ik ook de teksten voor hun klantpresentatie.

Lankhorst 768x138 300x54 - Portfolio 2020

Webteksten Consolit

Consolit adviseert haar klanten op het gebied van bedrijfsautomatisering. Met verschillende producten en diensten bedient het IT-bedrijf verschillende doelgroepen. Deze diversiteit maakt Consolit weliswaar uniek, maar maakt ook een eenduidige communicatie complex. Heldere, prettig leesbare teksten vereenvoudigen de communicatie aanzienlijk. Bureau Tekstwaarde schreef de webteksten voor de nieuwe website van Consolit.

Webteksten Remco van Vondelen Fotografie

Remco van Vondelen is fotograaf. Een vakman, die  zijn hand niet omdraait voor bruidsreportages, fotoshoots voor families en zakelijke fotografie. Remco wil zich meer en meer profileren als bedrijfsfotograaf en (zakelijke) portretfotograaf. Hoe? Door de kracht van webteksten te benutten. Hij schakelde Bureau Tekstwaarde in met als resultaat overtuigende online communicatie. De  doelgroep van Remco weet nu precies waarin hij zich onderscheidt. 

Advertorial Flexitalent

De core business van Flexitalent is Detachering en Werving & Selectie. In 2017 zette Flexitalent haar eerste stappen op de dynamische arbeidsmarkt en al snel bleek de aanpak van het bedrijf succesvol. Ruim een jaar later betrok eigenaar Menno Hooijmeijer een ruimer kantoorpand. Om aandacht te schenken aan deze verhuizing en daarmee ook de regionale naamsbekendheid van Flexitalent te vergroten, schreef Bureau Tekstwaarde een advertorial.    

Webteksten Zorgcollege

Zorgcollege verzorgt mbo-opleidingen in de zorgsector. Het opleidingsinstituut communiceert zowel online als offline met bedrijven, publieke organen en zorgprofessionals. Voor de brochures van Zorgcollege schreef ik zowel de teksten voor de mbo-opleidingen als die voor de bijscholingen. Zodat zorgorganisaties weer weten waarvoor ze precies bij Zorgcollege terecht kunnen en zorgprofessionals beseffen dat een opleiding of bijscholing van Zorgcollege ze verder helpt in hun carrière.    

Teksten sponsorbrochure VVGZ

Sportverenigingen zijn afhankelijk van vrijwilligers en sponsors. Dat geldt ook voor VVGZ, een voetbalvereniging uit Zwijndrecht. De sponsorcommissie van VVGZ is altijd op zoek naar nieuwe sponsors. Potentiële sponsors bereiken, dat lukt nog wel. Maar om ze vervolgens te boeien en ze aan je binden, dat is al een stuk lastiger. Om dat gemakkelijker te maken, schreef ik voor VVGZ een sponsorbrochure.

Webteksten Vossius Consultancy

Voor Vossius Consultancy schreef ik de teksten voor de nieuwe website. Vossius optimaliseert processen in zorgorganisaties en focust op Consultancy, Automatisering en Robotisering. De nieuwe webteksten overtuigen de verschillende doelgroepen die Vossius wil bereiken. Zorginstellingen twijfelen geen seconde meer over de kracht van Vossius en consultants willen liever vandaag dan morgen in dienst treden bij deze werkgever.

Artikelen AD De Dordtenaar

Behalve commerciële teksten, schrijf ik ook journalistieke artikelen. Dat doe ik onder meer voor AD De Dordtenaar. Het AD is een toonaangevend dagblad in Nederland. Naast de landelijke editie, kent het AD meerdere regionale titels. De Dordtenaar is er daar één van. Ik schrijf over verschillende onderwerpen, vanuit verschillende invalshoeken. Of het nu over een jubileum bij een sportvereniging gaat of over de passie van een startende ondernemer. 

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Voor de belangrijkste tips & tricks voor jouw online communicatie. En natuurlijk voor een kijkje in de keuken bij Bureau Tekstwaarde.